Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Πόλεμος



με όπιο το σώμα σου θα κατακτήσω
με την παγκόσμια γλώσσα τα μυστικά σου θ’ αφανίσω
τον δράκο μες την άγνοια θα πιστέψεις
την δύναμη της μοναδικότητάς θα επιστρέψεις

ελεύθερος ποτέ ξανά
εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σ’ εκπαιδεύω

παιχνίδια όμορφα πουλώ, αν λείψουν θα τρομάξεις
μ’ οργανωμένο φανατισμό, στην γνώση δεν θα φτάσεις
εσύ εμένα θα δεχτείς, γιατί είμαι ο κολλητός σου
στην αναζήτηση δεν θα δοθείς, γιατί είμαι το είδωλό σου

ελεύθερος ποτέ ξανά
εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σ’ εκπαιδεύω

να μου ξεφύγεις δεν μπορείς, φόβος εξουσιάζει
την υποδούλωση θ’ αποδεχτείς, ασφάλεια δαμάζει
κι όταν θα τα ‘χεις δώσει όλα, και την αλήθεια αντιληφθείς
με το σπαθί σαν αμυνθείς, την γέννα σου θα αρνηθείς

ελεύθερος ποτέ ξανά
εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σε ελέγχω
εγώ, εγώ, εγώ θα σ’ εκπαιδεύω

μα πάλι μην ανησυχείς, ίσως ποτέ σου δεν το δεις
ανώδυνος ο τοκετός, ανώδυνη και η ταφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: