Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Αντίλογος



Μόνη αποδοχή το ελληνικό
μόνη αποστροφή η ξενομανία
με σεβασμό εξετάζω το αλλότριο

Κι όταν μου προσφέρουν τσιγάρο
λέω, ευχαριστώ, έχω τα δικά μου.

Κι όταν μου λένε, βάλε τη λάμπα που καίει νυχθημερόν
λέω, ευχαριστώ, έχω τον ήλιο.

Κι όταν μου λένε, φόρεσε το γκρι κοστούμι
λέω, ευχαριστώ, προτιμώ την πολύχρωμη κομψότητά μου.

Ευχαριστώ, θα χρησιμοποιήσω την τεχνογνωσία σας,
τους αριθμούς σας
μα θ΄ απολαμβάνω την ντομάτα μου, την ελιά
και το καθάριο λαμπερό κρασί μου.

Κι όταν μου λένε, προσαρμόσου στην μιζέρια μου
λέω, ευχαριστώ, θα διατηρήσω την γκρίνια μου

Κι όταν μου λένε, απόλαυσε την διαστροφή
λέω, ευχαριστώ, διερευνώ την αγάπη.

Κι όταν μου λένε, πάρε την ησυχία μου
λέω, ευχαριστώ, θα κρατήσω το εύηχο γέλιο μου.

Κι όταν μου λένε, ακολούθησε το μπιτ της μουσικής μου
λέω, ευχαριστώ, απορρέω μουσικούς φθόγγους και χορεύω.

Κι όταν μου λένε, ορίστε η μελέτη
λέω, ευχαριστώ, ακόμα πλάθω παραμύθια.

Κι όταν μου λένε, το αύριο δές
λέω, ευχαριστώ, υπήρξα, υπάρχω και θα υπάρχω.

Κι όταν μου λένε, θα σε κάνω βασιλιά
λέω, ευχαριστώ, θα παραμείνω μάγος.
Μη γίνεις βασιλιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: